[::K.İ.L.İ.T::]birde BEN BU FORUMU SADECE POP MÜZİĞE YAPILAN SAYGISIZLIKTAN DOLAYI AÇMADIM...bu bahsettiğimiz insanlar..yani zamanında hiç yapılmamış ,son yıllarda ortaya çıkmış bir müzik tarzını(rock müzik)i
sanki sadece müzik sırf oymuş gibi göstermeleri..SADECE POP MÜZİĞE DEĞİL ,arabeske ,fantaziye, hip hop a, tsm,thm, jazz vs... hepsine yapılanlardan bahsediyorum..GERÇİ KİMSENİN UMRUNDA DEĞİL YA..