[::K.İ.L.İ.T::]ben hiç bir zaman pop müziği yok saymadım. bu bir. ikincisi pentagram bitti mi? yalnızca gülüyorum. onlar bitmedi hala varlar ve olucaklar. (ayrıca senin bitti dediğin grup yurt dışında bizi temsil eden tek grup.) benim nefret ettiğim altta düz ritm giden sözleri anlamsız boş hiçbir işe yaramayan orasını burasını açıp ünlü olanlar. ama bir sezene lafım yok ya da sertaba (ki bu arada sertabın every way that ı can şarkısını yapan demir demirkandı. pentagramın eski üyelerinden) ve onları severek dinlerimde. benim için pop rock punk... fark etmez. önemli olan kaliteli olamsı. ama bu günün pop kültürüne baktığımda ben bir kalite göremiyorum. yalnızca berbat şarkılar ve erotik klipler. işte bu günün popu.