[::K.İ.L.İ.T::]kardesim sen nediyosun sizin dinlediginiz britney orasını burasını acarak,justin onla beraber olarak bir yerlere geldı...cogunun sesıyle,resmıylen oynanıyor..pop dedıgın muzık populer olmak ıcın yapılan muzık turudur hıc bır emek sarf etmeden sadece sözlerle olur muzık veya ritm bilgisayardan geliyor...britney soyunmaktan baska muzıgı ıcın ne yapmıs solesene...Ama axl rose piyanoda november raini cıkarmak ıcın kendını odaya kapamıs adam manyaklık boyutuna gecmıs veya slash 14 yasından berı gunde 12 saat gıtar calmıs,eminim britney gunde 12 dakkasını bır muzık aletıne ayırmamıstır muzıkten para kazanmak ıcın...Bir guns and rosesdakı bir deep purple dakı muzık kalıtesını hangısınde bulcan?..bir seyleri yapmak ıcın gecesını gunduzune katarak calısan ınsanların sadece soyunarak unlu olanlar tarafından gecmesı kabul edılemez!!Haa evet mor ve otesını bende pek begenmıyorum ama yapmayın kardesım bır yerlere boyle gelınır ıyısıylen kotusuylen ılerlersın hıc bırımızın elınde sıhırlı degnek yok kı turkıyeden pınk floyd,gnr,deep purple,metallica veya black sabbath gb grup cıkaralım bır anda..