senden salağı çıksın alnına enayi yazıp suratına tükürsem bana teşekkür eder!
[::K.İ.L.İ.T::]ya bu kadar tartışmanın anlamı nedir ki:)) her tarzın iyisi kötüsü, seveni sevmeyeni var.. sidik yarışı yapmayın yaa.. zevk meselesi niye uğraşıyosunuz ki? bu bir:)) ikincisi baştaki mesajlardan birinde geçen muhabbete bende bir cümle eklemek istiyorum: Müzik din gibidir. Bir insana sen amerikada yaşıyorsun neden müslümansın diye sorabilir misin?? müzik bir nevi dildir..bir çünliye neden türkçe konuşuyorsun diye hesap sorabilir misin?? müzik duygudur.. dünyanın neresinde olursa olsun o 12 temel sestir müziğin aslı.. japonyada bu 12 sesin 5 ini kullanırlar pentatonik gamla yaparlar geleneksel müziklerini, Türk sanat vetay tasavvuf musikisinde 12 ses bölünür ara sesleriyle genişler daha da çoğalır.. ama hep temelinde 12 ses vardır. niye kendinizi rockçılık, popçuluk, arabeskçilik gibi şeylerle sınırlıyorsunuz ki.. kaliteli olanı, hoşunuza gideni, tüylerinizi diken diken edeni dinleyin arkadaşlar.. mustafa sandalın çoook hoşuma giden şarkıları vardır eskilerden.. hepsini sevmem.. belki 3-4 tane.. bu mustafa sandalın çok iyi ya da çok kötü bir sanatçı olduğuna karar vermemi sağlamaz bence.. pardon sanatçı demek yanlış oldu.. (bende sanatçı kelimesinin herkes için kullanılmaması taraftarıyım da:P) müzisyen desek daha iyi olur.. ya da sezen aksu, onno tunç, van hallen.. bence bu insanların iyi bir müzisyen olup olmadığı üzerinde kafa yormayı bırakın.. en azından müzikle ilginiz amatörse.. ben kimsenin iyi bir müzisyen olduğunu iddia etmek istemiyorum burda.. gereksiz tartışmaya katılmak istemiyorum.. zaten bişey ispatlamak gibi de bir derdim yok.. sadece şunu söyliyeyim ibrahim tatlıses, britney spears, aretha franklin, james brown, sezen aksu, fatih erkoç, cristina aguleria, limp bizkit, tasavvuf musikisinden ve türk sanat müziğinden, türk halk müziğinden örnekler, orhan gencebay, evanescence, sentenced, iron maiden... ve daha bi ton örnek.. bunların hepsini hayatımın bir döneminde dinledim, halen dinlemeye devam ediyorum, ve dinleyeceğimde.. belki bir kısmının hastası değilim ama hayatımın belli zamanlarında hissettiklerimi yansıttıkları için dinlemek bana zevk veriyor..
ya çok uzattım:)) neyse gençler hırpalamayın böyle konularla kendinizi.. bırakın isteyen istediğini dinlesin, isteyen istediğinin harika bir müzisyen olduğunu düşünsün.. 4 yıl önce bende böyle bi tartışmaya girerdim heralde ama benim müzikten öğrendiklerim bu.. ilgilenene:)) müzikle dolu bi hayat dilerim hepinize!! (tv spikerlerinin bitiriş cümleleri gibi oldu bea:P)