[::K.İ.L.İ.T::]foruma yazılanları baştan sona okudum. anladığım kadarıyla (ya da ümit ettiğim kadarıyla) thiriller kardeş (adını yanlış yazmış olabilirim kusura bakma) britney'dir kıracan mı belimidir tarzındaki şarkıları sevmiyor. pop dinliyor ama sanıyorum oda kaliteli pop dinliyor. yani o eski sezen aksudur falandır filandır tarzında. onun söylemeye çalıştığı işte yalnızca rock dinleyip pop dinleyenleri küçük gören insanlar. yalnız burada tartışırken kendisi rock müziği küçük görerek eleştirdiği insanların arasına girdi. belki isteyerek belki istemeyerek... ona tek söyleyebileceğim biraz daha rock dinlemesi. belki böylece küçümsediği müzik türünün tüm ihtişamıyla karşısına dikildiğini efsane şarkıların etrafını sardığını görür. dinlemese ya da hoşuna gitmesede buna saygı duymayı öğrenir.