[::K.İ.L.İ.T::]dünya barışı mı? unut bunu bu imkansız ama elinde imkan ve çevrende de savaş varsa savaş mağdurlarına yardım etmek boynunun borcudur.. sen her şey çok güzel diyip renkli renkli giyinip hayatın neşesini yaşa ama biz rockerlar siyah giyip acılardan bahsederek yaşamaya devam edicez sizin gibi gerçeklerden kaçmak yerine onlarla yüzleşicez..