[::K.İ.L.İ.T::]lam thriller!!! senin eline harbi verecem elektroyu... çok merak ediyorum napcaksın.... senin yerinde olsam gidip biraz elektro dersi falan alırdım. aksi takdirde çooook mahçup olucaksın....
abi ben 8 aydır elektro dersi alıyorum daha yeniyim, çömez mömez sayılırım ama bu adam benden iyi mi bilicek ya? teneke tangırtısı bilmemne demiş..olm bari biraz destekli salla da mahçup olma be!