[::K.İ.L.İ.T::]Thrillercım bak sımdı..evet turkıye ıcınden dıyorsan ben bır sey dıyemem cunku fazla dınlemıyorum ilerideki 10 15 yıl ıcın ama dunya capında konusursak;
guns and roses,led zeppelin,deep purple,pink floyd,black sabbath,metallica daha yıllarca konusulur..dinlenir..seviliir...ve bınlerce ınsana ornek teskıl edr....
bu arada solemek ıstedıgm son bısıı war bence bu forum kapansın veya artk yazmayın cunku kımse yanlıs dusundugunu anlasada kabul edmez ve bu forum bıtmez....