Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzikten Anlamayan Özenti ROCKCILARIN Diğer Müzik tarzlarına YAPTIĞI SAYGISIZLIKLAR!!!!!!!!!

  • SoFineSlash • 7 Ekim 2004 11:53 • #441138
    [::K.İ.L.İ.T::]Thrillercım bak sımdı..evet turkıye ıcınden dıyorsan ben bır sey dıyemem cunku fazla dınlemıyorum ilerideki 10 15 yıl ıcın ama dunya capında konusursak;
    guns and roses,led zeppelin,deep purple,pink floyd,black sabbath,metallica daha yıllarca konusulur..dinlenir..seviliir...ve bınlerce ınsana ornek teskıl edr....
    bu arada solemek ıstedıgm son bısıı war bence bu forum kapansın veya artk yazmayın cunku kımse yanlıs dusundugunu anlasada kabul edmez ve bu forum bıtmez....
  • thriller • 7 Ekim 2004 18:35 • #441149
    [::K.İ.L.İ.T::]başbakanlık düşünürüz...ayrıca kıvırmıyorum..baştan beri yazdığım mesajları okursan..

    SANIRIM SON SORDUĞUM SORU İLE ("BANA ŞU AN DİNLEDİĞİNİZ İNSANLAR ARASINDA ŞARKISI 15-20 YIL SONRADA HATIRLANABİLECEK, yani KLASİK OLMUŞ bir ROCK ŞARKISI SOYLEYİN") İLE bazı insanları doğru yola savurduk gibi...LÜTFEN artık yenildiğinizi ve haksız olduğunuzu kabul edin..erdemdir yani..

    YA DA SORUMA CEVAP VERİN.....
  • Legend • 7 Ekim 2004 18:39 • #441150
    [::K.İ.L.İ.T::]ya of ego tatminimi istiyorsun arkadaşım , sen var ya çok büyüksen sen varya sen çok yücesin , en büyük pop başka büyük yok , oldumu arkadaşım bi sus yeter artık ya şuna da cevap yazmayın anlayacağı yok aynı şeyleri tekrar edip duruyor , forumda gitsin artık boku çıktı yeter ya , bizmi adam edeceğiz seni...
  • efespilsen • 7 Ekim 2004 18:47 • #441151
    [::K.İ.L.İ.T::]genç
    olayın sadece gürültüden mi olduğunu sanıyon
    ayrıca senin yaşın kaç len
    daha dünkü çocuk bana bir şey mi öğretmeye kalcak !
    olum sen git bir sütünü iç.
  • Legend • 7 Ekim 2004 18:57 • #441152
    [::K.İ.L.İ.T::]sen nediyorsun ya sana ne oluyor? ama çok istersen sana da öğretiriz koç sütümüde paşa paşa içerim , sende efespilsenini içersin sonrada buraya böyle kıt zekalılar gibi , senin yaşın kaç len daha dünkü çocuk bana bir şey mi öğretmeye kalcak gibi şeyler yazabilirsin , sende çok büyüksün aga ne diyim size kıçımla gülüyorum ya...
  • thriller • 7 Ekim 2004 18:59 • #441154
    [::K.İ.L.İ.T::]ne egosu lan..canlı yayındamıyız.. BENCEDE YETER ARTIK..FORMUN SAHİBİ OLARAK BİTİRMEK İSTİYORUM..AMA BAZILARI BAZI ŞEYLERİ KABUL ETSİN..
  • efespilsen • 7 Ekim 2004 19:16 • #441157
    [::K.İ.L.İ.T::]olum
    daatacam bak
    dooru konuş
    anten
  • jubei • 7 Ekim 2004 19:31 • #441160
    [::K.İ.L.İ.T::]efespilsen..düzgün konuş diyosun da anten manten ne ayaksın bakiim sen..kümes mi daatıyon olm..şaka mı bu şimdi?
  • illusion • 7 Ekim 2004 21:56 • #441175
    [::K.İ.L.İ.T::]delynin biri bi boq atmis ortaya sizde kalkip cevap veriyosunuz helal olsun.. sallayinya allahin jix popcusu ne anlar alma mater den ne anlar awaking the centuries den.. Final victory deki perkusyonlar vokaller ve duyguyu verebilen bi pop sarkisi varmi yok. Mal mal konusma sizin gibi jix insanlarla pop kulturu tartisilmaz. Oturun istediginizi dinleyin Rock a bok atmayiN! biz pop yok demiyoruz ama anladigim kadariyla sen rock yok demeye getiriyosun.. senin icin rock ne kadar vaki,t kaybiysa bizim icinde pop daha fazla vakit kaybi
  • thriller • 7 Ekim 2004 22:21 • #441176
    [::K.İ.L.İ.T::]rockı yok saymaya çalışmıyorum..ayrıca türkçe konuş..türkiyedeyiz..jix mix anlamıyorız biz..bu da ozentiliğin başka bir boyutu..