[::K.İ.L.İ.T::]sen nediyorsun ya sana ne oluyor? ama çok istersen sana da öğretiriz koç sütümüde paşa paşa içerim , sende efespilsenini içersin sonrada buraya böyle kıt zekalılar gibi , senin yaşın kaç len daha dünkü çocuk bana bir şey mi öğretmeye kalcak gibi şeyler yazabilirsin , sende çok büyüksün aga ne diyim size kıçımla gülüyorum ya...