[::K.İ.L.İ.T::]başbakanlık düşünürüz...ayrıca kıvırmıyorum..baştan beri yazdığım mesajları okursan..
SANIRIM SON SORDUĞUM SORU İLE ("BANA ŞU AN DİNLEDİĞİNİZ İNSANLAR ARASINDA ŞARKISI 15-20 YIL SONRADA HATIRLANABİLECEK, yani KLASİK OLMUŞ bir ROCK ŞARKISI SOYLEYİN") İLE bazı insanları doğru yola savurduk gibi...LÜTFEN artık yenildiğinizi ve haksız olduğunuzu kabul edin..erdemdir yani..