[::K.İ.L.İ.T::]ya of ego tatminimi istiyorsun arkadaşım , sen var ya çok büyüksen sen varya sen çok yücesin , en büyük pop başka büyük yok , oldumu arkadaşım bi sus yeter artık ya şuna da cevap yazmayın anlayacağı yok aynı şeyleri tekrar edip duruyor , forumda gitsin artık boku çıktı yeter ya , bizmi adam edeceğiz seni...