[::K.İ.L.İ.T::]thriller..uzun uzun cevap vericektim ama kendimi yormaktan başka bişey olmayacağını farkettim..bunu pek yapmam aslında..insanları kazanmak lazım..ama genede mümkünse evlenince eşinle anşalın..çocuk yapmayın..bi tane yeter senden..başkalarınında canı yanmasın..