[::K.İ.L.İ.T::]kralsın oğlum sen.. harika söylemişsin.. neden? dediklerini bizzat ben, ama benden önce de abim yaşadı. adam 41 yaşında. hala rock dinliyor. ben bir zamanlar ortaokulda hard rock dinlerken bana özenti veya dikkat çekmek isteyen sorunlu bi genç gözüyle bakılıyordu. ama şimdi kocaman insan olduk hala dinliyorum, dinlemek önemli değil, herşeyden önce hissetmek gelir. evet hissediyorum. bırak, moda olduğu için dinleyenler öyle devam etsin. yarın bir şekilde klasik müzik barok tarzı yayılacak olsa herkes bunu dinler, takım elbiseyle dolaşır. müziği yüreğinden hisseden insanlar her zaman az olacaktır.