[::K.İ.L.İ.T::]Abi öncelikle thriller kardeşime bu kadar aptalca bir forum mevzusu açtığı için yazıklar olsun diyorum.Kardeşim sen kendini hep yanıltıcı durumlara düşürüyorsun bir kere.Ben türklerden bahsediyorum demişsin bir sonraki mesajında da Maykıl ceksın ın arkasında ünlü gitaristler çalıyo filan demişsin o çalanlar da türk diğildir büyük ihtimalle.Türklerden bahsediyosan yanlızca türklerden bahset ama bu açtığın konuda sadece türklerle alakalı bi olay diğil.Türkiye de az rocker var demişin e be güzel kardeşim kavga mı yapıcaz sayısal üstünlükle mi dövüceksiniz bizi? Kalite sayısaldan üstündür diyorum bu konuda da popçunun fazla olması okuma yazma oranının bu kadar düşük ve cehaletin bu kadar youn olduu bi ülkede herkesin rocker olmasını beklememelisin.Pop dinleyenin tüm dünyada milyarları bulması onun en iyi müzik tarzı olduğunu gösterir dersen seni :) bilemiyorum artık naparız :).Ben günümüzdeki pop müziğinden nefret ediyorum ve bilhassa ülkemizde yapılanından.Kral tv yi açıp da iğrenmeyen bir insan kesinlikle sarhoş filan olmalı ki ben bunu sarhoş olan insanlardan biliyorum :)..