[::K.İ.L.İ.T::]ya tebrik ediyorum thriller , bok atma konusunda bu kadarda ileri gidebileceğini sanmazdım kalkmış bulutsuzluk özlemi klasikmi felan diyorsun yani valla bravo angutluğun daniskası ama normal tabi sadece tv seyrederek ot ot yaşarsan , bir enstrüman çalmaya çalışmadan böyle abidik gubdik forumlar açarsan olacağı bu , ama haklısın bak senin gibiler bilmez bulutsuzluk özlemini ama eli gitar tutan hiçbir adam "ben bulutsuzluk özlemini hiç duymadım" diyemez ama sen tabi bu düzeye uzaksın kardeşim o yüzden sen bu konuları kral tvdeki vjlerle konuş onlar sana hak verir , biz tabi ki de bileceğiz Sen Ağlamayı biz ayıretmeden kim ne yapmış ne etmiş diye dinliyoruz hiç değilse bir fırsat veriyoruz , insanların bildiklerini istatistik alarak müzik türü seçmiyoruz , sen hiç bozma abi üniversiteyi felanda açıköğretim oku televizyondan kopmamış olursun , seni tekrar tebrik ediyorum abi daha öncede söyledim büyük adamsın...