bu tartışmalar bahane.MİCHAEL JACKSON BİR EFSANE....
[::K.İ.L.İ.T::]sıralama yok..10 kişi istemişsin buyur..birde rica ederim düşünerek konuş..hatta sus bence..herhangi bir müzikal altyapın olmadığı çok açık..karşı olduğun bir görüş var ama niye eleştirdiğini keninde bilmiyorsun..birşeyi eleştirmeden önce o konuyla ilgili ciddi bilgin olması gerekir..tez antitez olayı hani..