[::K.İ.L.İ.T::]Legend
12 Ekim 2004 Salı / 10:59
karete abi sen ne güzel pop dinliyordun devam etsene abicim karışma sen zaten bir tane thriller yetiyor foruma git bitanede sen aç...
sorun mu var ben istediğimi dinlerim kimseyide bişey dinliyo diye yargılamam ama gerçek hayatta benı sen şunu dinliyon ıyyyyyy şeklinde yargılamaya çalışanları kafa göz patlatırım kimene ben dinliyosam başkasına mı dinletiyorum ben dinliyorum varmı benim dinlediğime itirazı olan hayyyyyyyyyt