[::K.İ.L.İ.T::]ulan hıyar sen güzel diğil demiyosun ki..konserine 50 kişi gitmiş diyosun fikret kızılok ta öldü diyosun..elvis ne peki ? ?????????????????????????????? zombi mi ? sen kenarını açıp gülerken tecavüze uğradın arkadaşım..hadi bu söylediklerin senin lafların...50 kişi ve öldü..ben bu lafların içinde güzel diğil kelimesi göremiyorum ya..alla alla..garaj mı yutuyo nabıyo senin kelimeleri.