[::K.İ.L.İ.T::]e verebilicek durumdaysan ver şöyle sıfır müzik kültürüyle geliyosunuz sorsam şimdi iki tane solo atıyosundur gitarda bişiler yapıyosundur kendini de bi halt sanıyosundur..gelişin bi acaip zaten böyle kendini efendi gibi sanıp bi sürü şey sölüysun çürütünce de ben sizin gibi bilmemne...diyosun..seninle istediğin müzik aletinde ve istediğin yıllar arasındaki müzik konuları arasında kapışırım arkadaş :) terbiyeni takın diyen adam kötümün bi kenarıyla gülüyorum filan diyo..hey gidi ya..