[::K.İ.L.İ.T::]ulan yüz defa dedim ben bu forum da angut ve hıyar lafını kimse çıkıpta aşağılama demedi senin yaptığın aşağılama "dana çocukları" lafını bilde konuş , ağzını boozan sensin , sende de ozaman angut ya da hıyar , cevabını veririz kızmadan merak etme senin gibi tüm söylenenleri unutupta anguta ve hıyara takılmayız zaten yarası olan gocunurmuş..