[::K.İ.L.İ.T::]Abi sen "Fikret Kızılok öldü,ne onun ismini anıyorsunuz" diyen bir adamla tartışabileceğini mi sanıyorsun :).Diğeri de zaten otomatik script mi ne eklemiş browsera birşey olduğu zaman maykıl maykıl yazıp duran biri.Zaten böyle bir forum konusunda da pek sağlıklı tartışma olmaz bu da bir gerçek.Zevki ver rengi ayırd edemeyen bir toplumuz bunun için birbirimizi yeriz işte burda olduğu gibi.Benim tek istediğim bari bilmediğiniz ve anlamadğınız kavramlara ve kişilere saygı gösterin.Konu başlığının ne kadar da dışına çıkıldığını anlayın.BU forumun konusu özenti rockerlar diğil tüm rockerlar olcaktı...