Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzikten Anlamayan Özenti ROCKCILARIN Diğer Müzik tarzlarına YAPTIĞI SAYGISIZLIKLAR!!!!!!!!!

  • Serpent_King • 13 Ekim 2004 11:52 • #441488
    ben lafı yuvasına yerleştirdim :P

    [::K.İ.L.İ.T::]Abi sen "Fikret Kızılok öldü,ne onun ismini anıyorsunuz" diyen bir adamla tartışabileceğini mi sanıyorsun :).Diğeri de zaten otomatik script mi ne eklemiş browsera birşey olduğu zaman maykıl maykıl yazıp duran biri.Zaten böyle bir forum konusunda da pek sağlıklı tartışma olmaz bu da bir gerçek.Zevki ver rengi ayırd edemeyen bir toplumuz bunun için birbirimizi yeriz işte burda olduğu gibi.Benim tek istediğim bari bilmediğiniz ve anlamadğınız kavramlara ve kişilere saygı gösterin.Konu başlığının ne kadar da dışına çıkıldığını anlayın.BU forumun konusu özenti rockerlar diğil tüm rockerlar olcaktı...
  • anaemics • 13 Ekim 2004 12:34 • #441489
    ÖNÜMÜZE GELENE BİR TEKME..

    [::K.İ.L.İ.T::]haklısın be abi ölen unutulsaydı müziği dinlenmez olsaydı günümüze müzik mi kalırdı. boş ver bu herifleri gel biz yavuz çetin imizi, donald ımızı dinlemeye devam edelim yürüyelim dostça kardeşçe ve karşımıza bi popçu çıkınca da önümüze gelene bir tekme oyununu oynamaya başlarız..
  • ScarFace • 13 Ekim 2004 15:40 • #441492
    ÖNÜMÜZE GELENE BİR TEKME..

    [::K.İ.L.İ.T::]bu kadar basit işte..bence tartışalım ayrı.gerçi elimizden geldiği kadar savunduk ama.olaya hakareti karıştırmamak lazım.Bu arada kalan sağlar bizimdir mantığına bende karşıyım belirteyim.
  • Serpent_King • 13 Ekim 2004 17:09 • #441495
    ÖNÜMÜZE GELENE BİR TEKME..

    [::K.İ.L.İ.T::]Ya zaten burda pop uğruna savunulan ve rock adına yapılan tüm eleştiriler saçma sapan , bakın kaynaklarına hep zevk tartışması çıkıyor söyleyenler de kendileri oldukları halde....yok distortion sesi teneke sesiymiş bilmemne..e o zaman abicim ben sana soruyorum Maykıl Ceksın ın arkasında Slash çalmıştı orda da solo atarken distortion dan atıyodu soloları , buna birşey diyebilecek misin ?...İşte böyle bilmeden bir laf söyleniyo sonra savunulan şey unutulup geriye sadece hırs kalıyo ben napim hakaret etmedim gerçi dallama dallama mesajlar dedim..gerçekten de öyle ki bazen sinirlere hakim olmak güçtür..Sonra kişi bazında hakarete ilk kim başvurdu gene görülüyo zaten.Zaten forumun konusuyla burada tartışılan şeyler gerçekten baya bi alakasızlığa doğru gidiyor.
  • karete • 13 Ekim 2004 17:25 • #441497
    ÖNÜMÜZE GELENE BİR TEKME..

    [::K.İ.L.İ.T::]ben pop u filan savunmadım sevmem de ama güzel olanları dinlenebilecekleri var biz dinlemesekte dinleyene saygı göstermeliyiz ben bunun için buraya yazıyorum yoksa sen ve kokuşmuş beyintasın umrumda değilsin bana laf sokamassında ben fikreti filan sevmiyorum sevmek zorundamıyım? ama saygı gosteriyorum
  • fizban • 13 Ekim 2004 17:29 • #441499
    ben lafı yuvasına yerleştirdim :P

    [::K.İ.L.İ.T::]azın doluyken konuşma bebek mi? abi ben erkeğim. hani bi ara sana gelen mesajlar vardı ya canım cicim diye... foruma konu olarak yazmıştın. ee şimdi sen yapıyorsun. ne oluyo?
  • karete • 13 Ekim 2004 17:39 • #441500
    ben lafı yuvasına yerleştirdim :P

    [::K.İ.L.İ.T::]pohahahahahah beyinsizliğin bukadarı olur sen kızlara mı bebek diyosun anlamayan yaratık seni pohahahahah sizin gibilerle ben çok dalga geçerim ya muhahahahah hohahahahsana bebeksin daha dedim daha açık solıyımde yuvaya iyi otursun pohahahahahhahahahah
  • metaligirl • 13 Ekim 2004 18:35 • #441506
    ben lafı yuvasına yerleştirdim :P

    [::K.İ.L.İ.T::]uyusun da büyüsün thriller...
    (gerçi uyusa da büyüyemez....)
  • thriller • 13 Ekim 2004 19:13 • #441507
    YA BU BEYNİNİ ORÜMCEK AĞLARI SARMIŞ ÖRÜMCEKLER YÜZÜNDEN ÜNİVERSİTELERDE DOĞRU DÜZGÜN KONSER İZLEYEMEZ OLDUK..

    [::K.İ.L.İ.T::]uyuyan devi uyandırdınız...

    serpentking,scarface,legend,fizbanmı ne o ,formuun başından beri küfür ,salak aptal vs..şeyler yazıyosunuz..formlarınınz silinmesin diye ben dil döküyorum ama bu son yazılanlar fazla olmuş..metali girl sende ban sataşarak kendini sitede tanıtma çabasına düşme..her konuda yazarsam karşısına bişey yazıyorsun..BÜYÜDE GELBUSİTEDE....gelelim konuya..

    1-)Erkin Koray
    2-)Fikret Kızılok
    3-)Bülent Ortaçgil
    4-)Barış Manço
    5-)Üç Hürel
    6-)Moğollar
    7-)Kesme Şeker
    8-)Mavi Sakal
    9-)Bulutsuzluk Özlemi
    10-)Hakan Kurşun

    puaahahahhahhaa.adamın yazdığı rockcılara bakın..puahahhahahahahhhahahahhahahah..olm sen hiç mi müzik dinlemedin..puahaha

    FİKRET KIZILOK DEDİĞN ADAMIN ŞARKILARINI ŞİMDİ SERTAP ERENER SÖYLÜYOR..barış manço,erkin koray,moğollar gibi ismimlerde zamamnın türkiyesinde biraz farklı bişeyler yaptıkları için rockcı olarak gösterilen insanlar..sen erkin korayın (ŞAŞKIN,YUTAMASSIN TUTAMASSIN BENİ) barış mançonun (DOMATES BİBER PATLICAN,ARKADAŞIM EŞŞEK,EL SALLA KOL SALLA BAŞ SALLA,GÜLPEMBE )gibi şarkılarını dinlemedin galiba....hani rock şarkılar hep isyan olacakdı..aşk şarkısı olmayacaktı..OYLE DİYODUNUZ YA..ORÜMCEKLER..

    adamlar bulutsuzluk ozlemini efsane yaptı ya....
    bülen ortaçgil rockcımı puahahahhhhhhhhhhhhhhhahahahhahahhahahhahahahhahahhaaahahhahhahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahah

    olm madem müziği bilmiyosun 250 mesajlık foruma neden mesaj yazıpta ortalığı karıştırıyorsun...

    YA BU BEYNİNİ ORÜMCEK AĞLARI SARMIŞ ÖRÜMCEKLER YÜZÜNDEN ÜNİVERSİTELERDE DOĞRU DÜZGÜN KONSER İZLEYEMEZ OLDUK..APTAL APTAL ROCKCILAR GELİYO SİNİR OLUYORUM..en büyük korkumda morveotesi,geceyolcuoları gibi adamlarıda getircekler..kabusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
  • thriller • 13 Ekim 2004 19:15 • #441508
    YA BU BEYNİNİ ORÜMCEK AĞLARI SARMIŞ ÖRÜMCEKLER YÜZÜNDEN ÜNİVERSİTELERDE DOĞRU DÜZGÜN KONSER İZLEYEMEZ OLDUK..

    [::K.İ.L.İ.T::]barış manço erkin koray gibi insanlar müzik adına efsane sayılırlar türkiyede müziği değiştiren insanlardır.ama benim sorduğum sorunun cevabı değil..örümcekler .anladınızmı...