[::K.İ.L.İ.T::]ben pop u filan savunmadım sevmem de ama güzel olanları dinlenebilecekleri var biz dinlemesekte dinleyene saygı göstermeliyiz ben bunun için buraya yazıyorum yoksa sen ve kokuşmuş beyintasın umrumda değilsin bana laf sokamassında ben fikreti filan sevmiyorum sevmek zorundamıyım? ama saygı gosteriyorum