[::K.İ.L.İ.T::]haklısın be abi ölen unutulsaydı müziği dinlenmez olsaydı günümüze müzik mi kalırdı. boş ver bu herifleri gel biz yavuz çetin imizi, donald ımızı dinlemeye devam edelim yürüyelim dostça kardeşçe ve karşımıza bi popçu çıkınca da önümüze gelene bir tekme oyununu oynamaya başlarız..