[::K.İ.L.İ.T::]sadece size soylemiyorum...başka insanlarada tabii..neyse bundan sonra olmasın...ayrıca pop müzik hakkında insanların neler yazdıklarını okumadın galiba..ŞIMARIKDA HİÇ DE BOŞ ŞARKI DEĞİLDİR...
SANA BİR SORU..BİR ŞARKININ ŞARKI OLABİLMESİ İÇİN İLLAKİ ANLAMLI SÖZLEEDENMİ OLUŞMASI LAZIM...