[::K.İ.L.İ.T::]Jubei kardeşime katılıyorum + lütfen buraya pop u öven şeyler yazmasın kimse çünkü bu forumun başlığı aslında doğru birşeye dikkat çekiyor konu pop diğil başlıkta..Gerçekten de etrafta sadece rock dinleyen kesimden diğil diğer kesimdenden de elemanlar bazı forumlarda akla hayale gelmeyen eleştiriler yapmışlar dinledikleri müizk tarzının dışında kalan tüm tarzlar adına.Bunu kınıyorum böyle birşey olmamalı tabii ki...Ama thriller sana şunu da söylüyorum.Poptan , popun rocktan üstün olduğu gibi fazlasıyla kişisel konulardan bahsedeceksen farklı bir başlıkta forum aç orda tartışılsın o ki ben öyle bir şeyi tartışmam.Her müziğin bir hayran kitlesi vardır.Ama benim fikrime göre pop günümzde türkiye 'de son derece dandiktir bu konu burda kapansın bence.
Ve küfür konusuna gelince..Çok dikkatli bak ilk hakareti kim söylemiş.Bana hakaret edilirse ben de edicem tabii ki.Burda çocuk gibi mesajlar da atıldı zaten yeterince gergin bi ortam yaratılmıştı bir de birşeyi anlamamazlıktan gelmek işin suyunu çıkardı.O forum bence 100 de filan bitmeliydi ama birileri uzatmış da uzatmış işte..