[::K.İ.L.İ.T::]ilk kim ettiyse etti...edildi sonuçta boşver..AYRICA LÜTFEN BENİ TEKRAR SİNİRLENDİRMEYİN...ya neye dayanarak türkiyede rock popdan daha üstün diyosunuz..
burası rock pop tartışaması açılsın diye açılmadı ama bazı şeyler çok absürd oluyo...türkiyede albüm satışlarına bakın isterseniz....
şimdi diyeceksinizki albüm satıyo diye iyimi olacak..