[::K.İ.L.İ.T::]arkadaşım bak yazımda uyarıyorum seni böyle saçma bi tartışma olmaz..olmasını istiyosan bu başlıkta insanları buraya çekip onları böyle bir kaos ortamına sokma ya aaaa..ayrıca ben türkiye de pop çok dandik diyorum..Sen bilmeyebiliyosun ama türkiye marjinalliği kaldırmayan bir ülke ve rock burda dışardaki gibi olmaz yani tv lerde filan death metal gruplarını , sert müzik yapan elemanları ve her alternatif grubunu göremezsin bu kadar basit çünkü burası türkiye içinde cahil insanları barındıran bir ülke..o tarz müziğe karşı bir önyargı barındıran , saçı uzun adama satanist denilen bir ülke burası.Haliyel böyle bir ülkede de pop müzik dinlenir kaldı ki ben müziğe evrensel açıdan bakarım.Evet türkiyede pop albümleri rock dan daha çok satmış olabilir.Bütün türkiye akıllı aklı başında olsa durum böyle mi olur ? Dünyanın süper gücü olurduk..Tabi burda ben pop diyerek bir genelleme yaptım yanlış anlama sende biliyosun kimin dandik iş yaptığını..Benim bu ülkedeki pop icra eden müzisyenlere ve ustalara her zaman saygım vardır.Çünkü herkes emeğinin karşılığını bir şekilde almalıdır.Kalitesiz müzik yapan ve meşhur olan rock grupları da var tabii ki yok diğil.Ama ben radyoyu açtığımda o kada klişe şeyler duyuyorum ki , bir Sertap Erener deki kaliteyi , bir Candan Erçetindeki farklılığı bulamıyorum ne yazıkki..Hepsi birbirinin aynısı up tıs lı 300 500 ritimli diskotek müziği gibi anlamsız sözlü şarkılar var..Kimse burda genel anlamda söyleyemez ve durum böyle.Sende aynı şekilde rock için aynı genellemeyi yapamazsın.Ama bence burda zevk le alakalı konuları da açmamalısın mesela Pentagram için söylediğin sözler gibi.Sana o beste anlayışı distortion un sesi filan kötü gelebilir ama rock böyle..Beste kalıbına sokup " Popta beste anlayışı daha zengin " filan diyemezsin çünkü her müzik tarzının farklı bir anateması var uyguladığı farklı bir etki var.Şimdi senin düşüncene göre rock kalitesizse ( bu beste bağlamında ) o halde jazz da kalitesiz bir müzik oluyo ki bunu kimse söyleyemez heralde.Hiçbir müzik kalitesiz diğildir ama kalitesiz icra edenler vardır.Ve Türkiye de ve Dünya da Pop rock tan ve diğer tüm mzüik türlerinden daha çok dinlenir tabii ki bir kez daha söylüyorum bu "Pop tüm müzik türlerinden daha üstündür" olayı diğildir bu tamamen kişisel ve ruhsal bir durumdur ki Rock benim ruhuma yaşam şeklimde hislerime hitab eden bir müzik türü..Dünyada demekki benim gibi insan daha az var ki bu müzik daha az dinleniyor.Bence bu olay burda kapansın ve artık şu özenti rockerlardan bahsedelim forumun ilk açıldığı tarihten beri bahsedilmeyen şeyden!!