[::K.İ.L.İ.T::]üsttekilerin hiç birini okumadan yazıyorum bana blues dinliyorum diye o müzikmi sen gel metalıca dinle diyen kişiler var queen dinledik diye hastır oradan o grupmu diyen var nickinin anlamı ney diye soruyolar eski bi grup diyorum ıyyyy kesin berbattı sen gel nirvana dinle diyenler var ee ben onlarıda dinliyorum ama birileri benim dinlediğime laf sokacak ya işte ben bunlara özenti diyorum ve kimseyede bişey söylemiyorum istedikleri gibi dalga geçsinler