[::K.İ.L.İ.T::]üstteki yazıları okumadan foruma yazı yazı yazmanın akla mantığa uygun birşey olduğunu sanmıyorum.o zaman bundan öncekine de öyle yapsaydın.Ayrıca bu yaptığın tanımda olan insanlara kim gıcık olmaz ki ? Gerçi bunları ciddiye almak da ayrı bi olay , bana isteyen herkes istediği kadar gel KorN dinle gel şunu dinle desin , geçmişte olduğu gibi şimdi de aynı şeyi yaparım..takmam..bu kadar basit