Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikten anlamayan ÖZENTİ ROCKCILARIN DİĞER MÜZİK TARZLARINA YAPTIKLARI SAYGISIZLIKLAR _2_

  • ScarFace • 16 Ekim 2004 11:34 • #441664
    [::K.İ.L.İ.T::]öncelikle seviyeli bir tartışma olacağı için çok memnun kaldım.Burada kişiler değil fikirler kapışmalı diye düşünüyorum..
    Ben hem thriller hem de karete ye ithafen şunları söyleyeyim.
    ben rock müzik dinliyorum evet.Çok da fazlaca evet.Ama ben jazz ve blues delisiyim.Çok fazla tanıdığım insan olmadığı için sadece müziklerini sağda solda,track,tv lerde falan izlediğim için bu insanlar hakkında hiçbir zaman yorum yapmam.Ama takdir ederim.Sen öyle bir şey diyorsun ki rock çular başka bir şey bilmez,diğer müzikleri ha bire kötüler.Külliyen yalandır.Ben sadece pop müzik denilen şeye savaş açtım o kadar.Nedenide basit.Bana müzik adına hiç bir şey vermemesi.Buraya kadar anlaştık mı.Benim karşı olduğum Pop müzik...ayrıca ben Türk sanat müziği bile dinlemiş bir insanım.Ve ister inan ister inanma dedem Çok ünlü bir bestekar...M.Senar ve bir sürü öğrencisi vardı.Ben saygı duymayayımda ne yapayım...
    Gelelim pop-rock tartışmasına...Senin için çok insanın dinlediği şey güzeldir mantığı geçerli.Hayır öyle değil.Çok reklamı yapılan çok piyasaya hakim olan müzik çok dinleniyor.Ama rock müziğin reklamla,medya ile çok işi olmadığından hep azınlık tarafından bilinir.O kültür düzeyi çok dediğin amerikalılar mtv denen aptal kanalın uşağı olmuşlar ve bilboardlarını onlara göre ayarlıyorlar.Bizim kral tv de nasıl pentegram,mavi sakal,kurban,duman çalınmıyor ise onlarda da bu tarz müzikler çalınmıyor.Ha arada çıkıyor ama günde 10 tane...olay bu.
    Pop müzik dediğimiz şey inan çok boş.Ya anlamsız sözlerle birleştirilen 2 tane bilgisayar efekti ve albüm çıkıyır.Sende haklısın kayahan,sezen aksu bu tarz şeylere girmiyorlar.Ama hep aynı tarz şarkılar.Kalbi kırık kadın,aldatılmış erkek.ya da sarı saçlı afet,uzun boylu erkek.Bana sen söyle hani pop şarkısında bunların dışında bir tema var.oynama şıkıdım şıkıdım boş bir şarkı değilse nedir?ne mesaj verir.Sen müzik dinlerken nelere dikkat ediyorsun çok merak ediyorum.Azına pelesenk olan 3 tane cümleyi tekrar ediyorsun o kadar.Anlatmaya çalıştığım müzikal zenginlik olarak bakarsan pop rock a YAKLAŞAMAZ bile..Ama satış,dinleniş olarak bakarsan Pop çok üstte.Zaten herkes rock dinleyemez öyle değil mi?
Bu konunun tüm mesajları