Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikten anlamayan ÖZENTİ ROCKCILARIN DİĞER MÜZİK TARZLARINA YAPTIKLARI SAYGISIZLIKLAR _2_

  • thriller • 16 Ekim 2004 02:52 • #441658
    [::K.İ.L.İ.T::]jubei yine hakaret yazdın..lütfen sil onu. ok onuda konuşcağız ama ilk once şunu bir konuşalım..

    serpent demişsinki "TÜRKİYE CAHİL BİR ÜLKE OLDUĞU İÇİN İNSANLAR POP DİNLİYOR.YANİ CAHİLLER POPU DİNLER.VE O YÜZDEN TÜRKİYEDE POP albümler daha fazla satıyo"
    hemen bir soru sana:

    peki kardeşim AMERİKA DÜNYANIN KÜLTÜR DÜZEYİ EN YÜKSEK OLAN ÜLKESİ DEĞİLMİ..ORDA NEDEN POP ALBÜMLER DİĞERLERİNİN SATIŞLARINI KATLAYA KATLAYA GİDİYO..

    cevap bekliyorum.ok..
  • ScarFace • 16 Ekim 2004 11:34 • #441664
    [::K.İ.L.İ.T::]öncelikle seviyeli bir tartışma olacağı için çok memnun kaldım.Burada kişiler değil fikirler kapışmalı diye düşünüyorum..
    Ben hem thriller hem de karete ye ithafen şunları söyleyeyim.
    ben rock müzik dinliyorum evet.Çok da fazlaca evet.Ama ben jazz ve blues delisiyim.Çok fazla tanıdığım insan olmadığı için sadece müziklerini sağda solda,track,tv lerde falan izlediğim için bu insanlar hakkında hiçbir zaman yorum yapmam.Ama takdir ederim.Sen öyle bir şey diyorsun ki rock çular başka bir şey bilmez,diğer müzikleri ha bire kötüler.Külliyen yalandır.Ben sadece pop müzik denilen şeye savaş açtım o kadar.Nedenide basit.Bana müzik adına hiç bir şey vermemesi.Buraya kadar anlaştık mı.Benim karşı olduğum Pop müzik...ayrıca ben Türk sanat müziği bile dinlemiş bir insanım.Ve ister inan ister inanma dedem Çok ünlü bir bestekar...M.Senar ve bir sürü öğrencisi vardı.Ben saygı duymayayımda ne yapayım...
    Gelelim pop-rock tartışmasına...Senin için çok insanın dinlediği şey güzeldir mantığı geçerli.Hayır öyle değil.Çok reklamı yapılan çok piyasaya hakim olan müzik çok dinleniyor.Ama rock müziğin reklamla,medya ile çok işi olmadığından hep azınlık tarafından bilinir.O kültür düzeyi çok dediğin amerikalılar mtv denen aptal kanalın uşağı olmuşlar ve bilboardlarını onlara göre ayarlıyorlar.Bizim kral tv de nasıl pentegram,mavi sakal,kurban,duman çalınmıyor ise onlarda da bu tarz müzikler çalınmıyor.Ha arada çıkıyor ama günde 10 tane...olay bu.
    Pop müzik dediğimiz şey inan çok boş.Ya anlamsız sözlerle birleştirilen 2 tane bilgisayar efekti ve albüm çıkıyır.Sende haklısın kayahan,sezen aksu bu tarz şeylere girmiyorlar.Ama hep aynı tarz şarkılar.Kalbi kırık kadın,aldatılmış erkek.ya da sarı saçlı afet,uzun boylu erkek.Bana sen söyle hani pop şarkısında bunların dışında bir tema var.oynama şıkıdım şıkıdım boş bir şarkı değilse nedir?ne mesaj verir.Sen müzik dinlerken nelere dikkat ediyorsun çok merak ediyorum.Azına pelesenk olan 3 tane cümleyi tekrar ediyorsun o kadar.Anlatmaya çalıştığım müzikal zenginlik olarak bakarsan pop rock a YAKLAŞAMAZ bile..Ama satış,dinleniş olarak bakarsan Pop çok üstte.Zaten herkes rock dinleyemez öyle değil mi?
  • Serpent_King • 16 Ekim 2004 11:53 • #441667
    [::K.İ.L.İ.T::]Ağzından bal damlıyo scarface kardeşim sağol.Öncelikle şunu tekrar eklemek istiyorum ve bu thriller için.

    Thriller bak bu 3 olucak ; POP , ROCK tan üstündür gibi saçma ve anlamsız bir tartışma yapmak istiyorsan başka bir forum konusu aç burda yapma.Böyle mantıksız bir tartışma olmaz kardeşim bu tamamen zevk meselesidir yazdıklarımın tamamını okumuyorsun orda kendine karşıt gelen bir cümleyi alıp yapıştırıyorsun.Ya ordaki tüm cümlelerin ifade ettiği bir düşünce var , açıkçası ben bu kadar fakir bir tartışmaya da girmek hiç istemiyorum ama sana şunu söyleyeyim madem cevap istemişsin :

    Sana göre çoğunluk üstünlük kazandıran bir kavram.Peki Thriller dünyada hristiyanlar müslümanlardan fazla o halde Hristiyanlık daha kaliteli daha makul bir din değil mi ? Buna şimdi ne şekilde cevap verirsen ver bu her halikarda senin sayısal üstünlüğünün bozguna uğramasıyla alakalı bir konu.Buna örnekler çoğaltılabilir.İste sen yeter ben çoğaltırım böyle örnekleri.

    Ama farkındayım ki senin değindiğin nokta şu.Bir kere sen Amerika yı gözünde çok büyütüyosun.Soruyorum sana Amerika'nın ne kültürü var ? (Benim ağzımdan Amerika kelimesi önceki yazılarımda bu olayla bağıntılı olarak hiç çıkmadı).Hamburger mi ? Porno Filmler mi ? Hollywood mu ?.Türk kültürüyle onlarınkini mukayese etmek bile oldukça gülünç olacaktır.Benim kastettiğim şey de Bir ülkenin tamamı akıllı olsa sonuç böyle olmaz.Dünyanın her ülkesinde çeşitlilik vardır.Ama popüler sanat anlayışı bu çeşitliliği yıkıp geçen insanlığın yeni vebası olmuştur.Amerika'nın tamamı akıllı olsaydı emin ol ki MTV izlenmezdi ve kapanırdı.Ve şunu da tekrarlamakta fayda görüyorum bu kişisel bir meseledir , psikoloji burda etkilidir çünkü sanat anlayışı buna da bağlıdır.Herkes de rock dinleyecek psikolojiye sahip olcak diye birşey yok.

    Umarım artık bu konu burda kapanır tabii ki bende Thriller ın bana verceği cevabı bekliyorum.Thriller mümkünse tek cevap ver ve bu konu burda kapansın artık başlıkla alakalı sorunları konuşalım.
  • Legend • 16 Ekim 2004 13:17 • #441675
    [::K.İ.L.İ.T::]dostum küfür hakareti olayını kendine ve kendi arkadaşlarına söyleyeceksin bir daha oku istersen 1. forumu zaten 2.sini açarak nasıl bir insan evladı olduğunuda ortaya çıkarmış oluyorsun , yazmayın bu herife cevap ya yeter...
  • Legend • 16 Ekim 2004 13:21 • #441676
    [::K.İ.L.İ.T::]ya harbi dengesizsin sen ya inşallah şarkı yapuıp birbirinize dinletip KÖRLER SAĞIRLAR BİRBİRİNİ AĞIRLAR MİSALİ DAVRANMIYOSUNUZDUR... deyip sonrada not:küfür ,hakaret yok.tekrar tekrar söylüyorum...
    diyebiliyorsun , şimdi ben sana nasıl kızmayayım arkadaş , sen hiç bizi çalarken dinledinmi , sen neyine güveniyorsun arkadaş? nesin sen cismin şeklin ne senin üstün ırkmısın? senin müzik bilgin kültürün bizimkinin 10da 1 i olsaydı böyle konuşmaya zaten cesaret edemezdin , senin laftan anlayacağın yok arkadaşım , sen Armağan vari bi yaratıksın NE DİYİM SANA YA?
  • death_glory • 16 Ekim 2004 20:38 • #441693
    [::K.İ.L.İ.T::]abi ilk mesajına şöyle bi göz atmıştım ama sanatçı deyip de altında tarkan yazdığını görünce söve söve kapattım. sezen aksu ok! büyük sanatçı, ve Türkiye de hatrı sayılır bir sanatçı kitlesi var iyi pop müzik yapan tabi çoğu rahmetli oldu ve Türkiye de klasik bir durum SANATÇILAR KISIRLAŞTI! yani böyle babalar ölünce yeni yeni sanatçılar doğmuyor artık! şimdikiler TISSSSSSS! hiçbiri bi b.ka yaramaz! amaç müzik değil şöhret olmak onlar için.. aynı problem rock piyasasında da var abi yalnızca Türkiye de değil dünyada böyle artık! ve kimse kimseye saygısızlık etmiyor burda, eden ayıp etmiş! sende en kısa zamanda SANATÇI ve ŞARKICI arasındaki farkı öğren yoksa ben de istemeden ayıp edicem, ok!
  • death_glory • 16 Ekim 2004 20:39 • #441694
    [::K.İ.L.İ.T::]abi ilk mesajına şöyle bi göz atmıştım ama sanatçı deyip de altında tarkan yazdığını görünce söve söve kapattım. sezen aksu ok! büyük sanatçı, ve Türkiye de hatrı sayılır bir sanatçı kitlesi var iyi pop müzik yapan tabi çoğu rahmetli oldu ve Türkiye de klasik bir durum SANATÇILAR KISIRLAŞTI! yani böyle babalar ölünce yeni yeni sanatçılar doğmuyor artık! şimdikiler TISSSSSSS! hiçbiri bi b.ka yaramaz! amaç müzik değil şöhret olmak onlar için.. aynı problem rock piyasasında da var abi yalnızca Türkiye de değil dünyada böyle artık! ve kimse kimseye saygısızlık etmiyor burda, eden ayıp etmiş! sende en kısa zamanda SANATÇI ve ŞARKICI arasındaki farkı öğren yoksa ben de istemeden ayıp edicem, ok!
  • thriller • 16 Ekim 2004 21:39 • #441699
    [::K.İ.L.İ.T::]legend bir daha bu forma yazma ok..istiyosan kendin bir forum aç..başında hakaret vs. yok demiştik..
    gelelim konuya..ok başlığa geçeriz ama sizin yazdıklarınızı görünce şok oluyorum........BEN AMERİKA KÜLTÜRÜ TÜRK KÜLTÜRNÜNDEN FAZLA DEMEDİM..AMERİKANIN OKUMUŞ ORANI İLE TÜRKLERİN OKUR YAZAR ORANINDAN BAHSEDİYORUM...burası ok mi...
    ikincisi sen hala şıkıdıma boş şarkı diyosuun..YA GÜZEL KARDEŞİM SANA DİYORUM Kİ BİR ŞARKININ GÜZEL OMASI İÇİN İLLAKİ ANLAMLI SOZLERDENMİ OLUŞMASI LAZIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
    oynama şıkıdım şıkıdım ewt hiç bir anlamı yok ama olmasuda gerekmiyor zaten..insanlar EĞLENKEM İÇİNDE ŞARKI DİNLEMEZLERMİ..SİZ NASIL POP MÜZİĞİ SAVAŞ AÇARSINIZ nasıl SADECE sezen aksuyu pop müziği iyi yapıypr dersinizzzzzzzzzzz...
  • thriller • 16 Ekim 2004 21:53 • #441703
    [::K.İ.L.İ.T::]ilk foruma 30 tanesanatçı isim yazmıştım bir mesajta...fakat o kadar çok entry girilmişki kendi yazdığımı bulamadım orda..kopyalayacaktım..yazmaya üşeniyorum...,

    BAKIN ŞİMDİ..POP MÜZİKLE ROCK MÜZİĞİN FARKINI SÖYLÜYORUM...

    pop müzikte beste kalitesi vardır..rock müzikte de söz kalitesi vardır ..yani.tabii pop da da söz kalitesi olan şarkılar vardır...
    yani ne demek oluyor..siz türkiyedeki bütün rock müzik yapıyorum,beste yapıyorum diyen insanları toplayın...hepsi uğrşsın da tarknın ŞIMARIK GİBİ BİR ŞARKISININ BESTESİN YAPSUN..imkansız ok..
  • jubei • 16 Ekim 2004 22:49 • #441704
    [::K.İ.L.İ.T::]bilader sen de iyice terbiyesizleştin ama yeter!! "pop müzikte beste kalitesi vardır" bu nasıl bir laftır ya..allah aşkına şımarık adlı ne idüğü belirsiz şarkının neresi kaliteli..tarkan ne kadar müzikten anlıyo ki sen bu genellemeyi yapabiliyosun ya??? ya da sen ne kadar müzikten anlıyosun? hey allahım yarabbim ya!! ama bi saniye aslında kendi adına haklı olabilirsin çünkü şu anda türkiyede pop adı altında yapılan şarkılar gayet tek düze,basit,yaratıcılıktan yoksun,sadece para kazanma amaçlı yapıldığı için doğal olarak böyle diyebilirsin..ama rock,blues,jazz vs bunların hepsinde bir müzikal altyapı vardır..bu şarkılar binbir zorluklarla yapılır..serdar ortaç gibi 1 gecede beste yapılmaz..ama senin anlamanı beklemiyorum tabi bunları..aslında boşa kürek çekiyorum ama olsun..ben yazayım yine de..