[::K.İ.L.İ.T::]ilk foruma 30 tanesanatçı isim yazmıştım bir mesajta...fakat o kadar çok entry girilmişki kendi yazdığımı bulamadım orda..kopyalayacaktım..yazmaya üşeniyorum...,
BAKIN ŞİMDİ..POP MÜZİKLE ROCK MÜZİĞİN FARKINI SÖYLÜYORUM...
pop müzikte beste kalitesi vardır..rock müzikte de söz kalitesi vardır ..yani.tabii pop da da söz kalitesi olan şarkılar vardır...
yani ne demek oluyor..siz türkiyedeki bütün rock müzik yapıyorum,beste yapıyorum diyen insanları toplayın...hepsi uğrşsın da tarknın ŞIMARIK GİBİ BİR ŞARKISININ BESTESİN YAPSUN..imkansız ok..