[::K.İ.L.İ.T::]legend bir daha bu forma yazma ok..istiyosan kendin bir forum aç..başında hakaret vs. yok demiştik..
gelelim konuya..ok başlığa geçeriz ama sizin yazdıklarınızı görünce şok oluyorum........BEN AMERİKA KÜLTÜRÜ TÜRK KÜLTÜRNÜNDEN FAZLA DEMEDİM..AMERİKANIN OKUMUŞ ORANI İLE TÜRKLERİN OKUR YAZAR ORANINDAN BAHSEDİYORUM...burası ok mi...
ikincisi sen hala şıkıdıma boş şarkı diyosuun..YA GÜZEL KARDEŞİM SANA DİYORUM Kİ BİR ŞARKININ GÜZEL OMASI İÇİN İLLAKİ ANLAMLI SOZLERDENMİ OLUŞMASI LAZIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
oynama şıkıdım şıkıdım ewt hiç bir anlamı yok ama olmasuda gerekmiyor zaten..insanlar EĞLENKEM İÇİNDE ŞARKI DİNLEMEZLERMİ..SİZ NASIL POP MÜZİĞİ SAVAŞ AÇARSINIZ nasıl SADECE sezen aksuyu pop müziği iyi yapıypr dersinizzzzzzzzzzz...