Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikten anlamayan ÖZENTİ ROCKCILARIN DİĞER MÜZİK TARZLARINA YAPTIKLARI SAYGISIZLIKLAR _2_

  • jubei • 16 Ekim 2004 22:49 • #441704
    [::K.İ.L.İ.T::]bilader sen de iyice terbiyesizleştin ama yeter!! "pop müzikte beste kalitesi vardır" bu nasıl bir laftır ya..allah aşkına şımarık adlı ne idüğü belirsiz şarkının neresi kaliteli..tarkan ne kadar müzikten anlıyo ki sen bu genellemeyi yapabiliyosun ya??? ya da sen ne kadar müzikten anlıyosun? hey allahım yarabbim ya!! ama bi saniye aslında kendi adına haklı olabilirsin çünkü şu anda türkiyede pop adı altında yapılan şarkılar gayet tek düze,basit,yaratıcılıktan yoksun,sadece para kazanma amaçlı yapıldığı için doğal olarak böyle diyebilirsin..ama rock,blues,jazz vs bunların hepsinde bir müzikal altyapı vardır..bu şarkılar binbir zorluklarla yapılır..serdar ortaç gibi 1 gecede beste yapılmaz..ama senin anlamanı beklemiyorum tabi bunları..aslında boşa kürek çekiyorum ama olsun..ben yazayım yine de..
Bu konunun tüm mesajları