[::K.İ.L.İ.T::]abi ilk mesajına şöyle bi göz atmıştım ama sanatçı deyip de altında tarkan yazdığını görünce söve söve kapattım. sezen aksu ok! büyük sanatçı, ve Türkiye de hatrı sayılır bir sanatçı kitlesi var iyi pop müzik yapan tabi çoğu rahmetli oldu ve Türkiye de klasik bir durum SANATÇILAR KISIRLAŞTI! yani böyle babalar ölünce yeni yeni sanatçılar doğmuyor artık! şimdikiler TISSSSSSS! hiçbiri bi b.ka yaramaz! amaç müzik değil şöhret olmak onlar için.. aynı problem rock piyasasında da var abi yalnızca Türkiye de değil dünyada böyle artık! ve kimse kimseye saygısızlık etmiyor burda, eden ayıp etmiş! sende en kısa zamanda SANATÇI ve ŞARKICI arasındaki farkı öğren yoksa ben de istemeden ayıp edicem, ok!