[::K.İ.L.İ.T::]ya harbi dengesizsin sen ya inşallah şarkı yapuıp birbirinize dinletip KÖRLER SAĞIRLAR BİRBİRİNİ AĞIRLAR MİSALİ DAVRANMIYOSUNUZDUR... deyip sonrada not:küfür ,hakaret yok.tekrar tekrar söylüyorum...
diyebiliyorsun , şimdi ben sana nasıl kızmayayım arkadaş , sen hiç bizi çalarken dinledinmi , sen neyine güveniyorsun arkadaş? nesin sen cismin şeklin ne senin üstün ırkmısın? senin müzik bilgin kültürün bizimkinin 10da 1 i olsaydı böyle konuşmaya zaten cesaret edemezdin , senin laftan anlayacağın yok arkadaşım , sen Armağan vari bi yaratıksın NE DİYİM SANA YA?