Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikten anlamayan ÖZENTİ ROCKCILARIN DİĞER MÜZİK TARZLARINA YAPTIKLARI SAYGISIZLIKLAR _2_

  • karete • 19 Ekim 2004 05:45 • #441930
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]a
    pop müzikte kimse kalite aramaz , aranan şey eylence ve ritimdir.discoya gidilir içilir sıçılır karşı cinse sarkılır
    kim demiş nekadar saçma bir görüş tabi kendi dinlediği müzikte arar başkalarının dinlediği müziğe saygı göstermediği için aramaz ben arıyorum ve kaliteli pop yapanları dinliyorum bunların isimlerimi vermek yanlış olur ama şarkıların isimleri verilebilir çünki her parçaları güzel olmuyo kimsenin olmuyo birde çet odasında metalçi dangalağın biri bana joe satriani kim demişti sen metallica dinlemedin galiba demişti müzik bilgisi baya azmış joe uflese 5 tane metallica çıkartır gitaristlerini bişey öğrenemediği için adam yanından şutladı bi de geldiler bana bunu övüyolar
  • Serpent_King • 19 Ekim 2004 09:58 • #441936
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]Jubei ilk hakareti sen zorunlu yaptın ben seni saymıyorum o konuda :).
    Lütfen şuralarda metallica ya bok atmayalım arkadaşlar şu anda dinlediğiniz metal müziğin gelişiminde çok büyük rol oynamış değerli bir grup.Venom ve onlar a çok şey borçluyuz aslında ama değerlerini bilemiyoruz kafalarına kafalarına vuruyoruz ve bence james iyi bir gitarist.Çünkü konserlerde bir çok gitaristten çok daha konsantre çalıyor ve gitar - vokal durumu çok iyi.Hatta Dave Mustaine bile kabulleniyo adamın çok iyi gitar - vokal yaptığını.Şimdi iyi gitarist nasıl olur tartışması da yapmayalım sakın :)
  • ScarFace • 19 Ekim 2004 10:21 • #441937
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]şunu bağıra bağıra söylüyorum thriller senin hiçbir halttan anladığın yok.yukarıda sana 500 datırlık bi şey yazdım bekledim bana cevap ver diye tıssss...kaçak güreşme.adem65465454546564 ile sana mutluluklar.pes size.hatta. nese...
  • Legend • 19 Ekim 2004 11:24 • #441942
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]böyle gidersen bekçi benle ilgilenmeden ben senle ilgeleneceğim hala terbiyesizlik yapıyorsun cevap veremiyorsan cevap veremiyorum de seni bekçiye söööliceeeem tarzı çocuk konuşmaları yapma ilk hakaret ve rocka saldırı senden geldi bakınız;

    DEMİŞSİNKİ POP MÜZİKDE MÜZİĞİ BİLGİSAYAR YAPAR..VAH KARDEŞİM..sizi kim bu hale getirdi..sizi nasıl düzelteceğiz bilmiyorum....SENİN DEDİĞİN ROCK MÜZİKTE OLUR..İKİ TANE KIYTIRIK anlamlı sözün üzerine eline gitar alıp teneke sesi gibi uyduruk melodiler..sonrada beste diyosunuz buna..ROCK MÜZİKTE ŞARKI YAPMAKTAN KOLAY NE VAR..HER GİTAR ÇALAN BESTECİ ZATEN....

    ayrıca şahsıma hakarette ilk karateden geldi;

    thriller boş adamlarla muhabbet etme kendilerini bişey sanıyolar

    o yüzden yalan atmayınız ikiyüzlülük yapmayınız yoksa bekçiye söyleeriiim puhhaha , ya bi tanesi pop kliplerini seyredip seviyeden bahseder biride Tarkan dinleyip süper beste der , hıyarsınız olm hıyar kabulde etmeyeceksiniz zaten bu kadar laf söyledikten sonra kabul edemezsiniz zaten , sonsuza kadar burada ezilerek acı çekeceksiniz...
  • thriller • 19 Ekim 2004 13:57 • #441955
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]
  • Serpent_King • 19 Ekim 2004 16:40 • #441968
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]Thriller sen hangi rock konserlerine gittin ? ve nasıl gittin orda dayak filan yemen lazım ya senin.
  • adem246 • 19 Ekim 2004 16:54 • #441973
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]burası dağ başımı hiç de medeni bir insan değilsin...herşeyi kavgayla çözemezsin ayı..
  • Serpent_King • 19 Ekim 2004 16:56 • #441974
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]hayatımda iki kere kavga ettim..bi keresinde senin gibi bi dallamayı dövdüm böyle çocuk gibi konuşmakta direttiği için..ya bi git benne uraşma evladım bak sonu kötü olucak.
  • adem246 • 19 Ekim 2004 17:00 • #441976
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]sen kaç yaşındasın biliyoruz canım...ayrıca insanları yaşına göre sınıflandıracak kadar cahil biriymişsin..
  • Serpent_King • 19 Ekim 2004 17:13 • #441978
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]ben insanları diğil öküz kardeşim seni sınıflandırıyorum yaşına göre..yaşından da küçüksün tamam mı? şurda özel mesajı bile yayınlayacak kadar da dallamasın ve görgüsüzsün.benim icq listemde senin yaşında arkadaşlarım var..garajdan da var senin yaşında arkadaşlarım senden de küçükler de var..hepsi yaşlarından olgun davranan insanlar.