[::K.İ.L.İ.T::]Jubei ilk hakareti sen zorunlu yaptın ben seni saymıyorum o konuda :).
Lütfen şuralarda metallica ya bok atmayalım arkadaşlar şu anda dinlediğiniz metal müziğin gelişiminde çok büyük rol oynamış değerli bir grup.Venom ve onlar a çok şey borçluyuz aslında ama değerlerini bilemiyoruz kafalarına kafalarına vuruyoruz ve bence james iyi bir gitarist.Çünkü konserlerde bir çok gitaristten çok daha konsantre çalıyor ve gitar - vokal durumu çok iyi.Hatta Dave Mustaine bile kabulleniyo adamın çok iyi gitar - vokal yaptığını.Şimdi iyi gitarist nasıl olur tartışması da yapmayalım sakın :)