[::K.İ.L.İ.T::]ben insanları diğil öküz kardeşim seni sınıflandırıyorum yaşına göre..yaşından da küçüksün tamam mı? şurda özel mesajı bile yayınlayacak kadar da dallamasın ve görgüsüzsün.benim icq listemde senin yaşında arkadaşlarım var..garajdan da var senin yaşında arkadaşlarım senden de küçükler de var..hepsi yaşlarından olgun davranan insanlar.