OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF
[::K.İ.L.İ.T::]a
pop müzikte kimse kalite aramaz , aranan şey eylence ve ritimdir.discoya gidilir içilir sıçılır karşı cinse sarkılır
kim demiş nekadar saçma bir görüş tabi kendi dinlediği müzikte arar başkalarının dinlediği müziğe saygı göstermediği için aramaz ben arıyorum ve kaliteli pop yapanları dinliyorum bunların isimlerimi vermek yanlış olur ama şarkıların isimleri verilebilir çünki her parçaları güzel olmuyo kimsenin olmuyo birde çet odasında metalçi dangalağın biri bana joe satriani kim demişti sen metallica dinlemedin galiba demişti müzik bilgisi baya azmış joe uflese 5 tane metallica çıkartır gitaristlerini bişey öğrenemediği için adam yanından şutladı bi de geldiler bana bunu övüyolar