Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikten anlamayan ÖZENTİ ROCKCILARIN DİĞER MÜZİK TARZLARINA YAPTIKLARI SAYGISIZLIKLAR _2_

  • adem246 • 19 Ekim 2004 17:20 • #441979
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]dallama peki bana söyle kavga edelim kelimesini hiç kullandım mı neden bana iftira atıyorsun neden burada benim sözlerimi çarpıtıyorsun....ben senden bunun cevabını bekliyorum..benim yazdıklarımı kendince(aptalca ve yanlış)yorumlayıp insanları neden kandırıyorsun...
  • Serpent_King • 19 Ekim 2004 17:29 • #441980
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]sen değil misin okulun oraya çağıran ? kendi yanlışını temizlemek için millete burda safsata yapma bak son kez söylüyorum bir daha benim adımı kullanarak başlık da yapma mesaj da yazma.
  • adem246 • 19 Ekim 2004 17:34 • #441981
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]başka emrin ben de sana foruma bişey yazma dedim ama sen yine de yazdın...ayrıca seni okula çağırmam gel kavga edelim anlamına gelmez herkesi kendin gibi sanıyorsun herhalde..
  • brownsugar • 19 Ekim 2004 17:40 • #441984
    THRİLLER?????????

    [::K.İ.L.İ.T::]thrillerın bi dediği diğerini tutmuyo önce diğer forumda iki kıytırık anlamlı söz diyip sonra rockda söz kalitesi var demiş.ne demek şimdi bu.
  • Serpent_King • 19 Ekim 2004 17:40 • #441986
    OFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF

    [::K.İ.L.İ.T::]ben hayatımda okulda kavga etmedim ama senin gibi dallamaların böyle kavga ettiğini biliyorum ya kes artık be sıçtın sıvadın forumun tadını kaçırdın ya..
  • Serpent_King • 19 Ekim 2004 17:49 • #441988
    THRİLLER?????????

    [::K.İ.L.İ.T::]Bu , bu adamların bizimle dalga geçtiğini gösteriyo....
  • adem246 • 19 Ekim 2004 17:54 • #441989
    THRİLLER?????????

    [::K.İ.L.İ.T::]öküz sen ordan benim nasıl biri olduğumu nasıl emin bir şekilde söylersin?????????ama ben senin nasıl biri olduğunu söyleyebilirim sen görgüsüz,kendi fikirlerine ters düşüncelere saygı göstermeyen insanlara hemen hakaret edebilen(ben sana senin hakaretlerinden bıktıktan sonra hakaret ettim.)kendini üstün biri sanan,daha medeniyetin yanından uğramadığı nadir kişilerden birisin...
  • brownsugar • 19 Ekim 2004 18:05 • #441992
    THRİLLER?????????

    [::K.İ.L.İ.T::]pes adem sen öküz diyosun sonrada medeniyet diyosun allah akıl fikir versin derdim ama allahın bile senin için yapıcak bişeyi kalmamıştır senin gibi birinin ve arkadaşlarının neye benzediğini merak ediyorum
  • Serpent_King • 19 Ekim 2004 18:06 • #441993
    THRİLLER?????????

    [::K.İ.L.İ.T::]ben biliyorum brownsugar ama söylemicem adem şimdi hakaret sayar :Pp
  • brownsugar • 19 Ekim 2004 18:12 • #441995
    THRİLLER?????????

    [::K.İ.L.İ.T::]saysın o öküz dedikten sonra bu arada adem nickini çok mu aradın sen ya