[::K.İ.L.İ.T::]dallama peki bana söyle kavga edelim kelimesini hiç kullandım mı neden bana iftira atıyorsun neden burada benim sözlerimi çarpıtıyorsun....ben senden bunun cevabını bekliyorum..benim yazdıklarımı kendince(aptalca ve yanlış)yorumlayıp insanları neden kandırıyorsun...