[::K.İ.L.İ.T::]ahanda adem bilmemne burayada sıçramış.Be evladım siz bulaşıcı hastalık mısınız nesiniz bi ordan oraya saçılıyosunuz saçma sapan fikirlerinizi ve kıt anlayışınızı buralarda konuşturmaya çalışıyorsunuz ya sizin amacınız ne ?..garaj daki insanların %80 i yabancı müzik de dinler türkçe müzik de dinler.Sadece müzik diğil SANAT evrenseldir.Ve siz bunu annamayacak kadar kıt ve cahil insanlarsınız.Sizin yaşamanız gereken zaman 1300 1400 lü yıllar.Umarım gerekli teknoloji yapılır ve sizi oralara göndeririz..tek istediğim bu.