bence Serpent_King zırvalıyor ve de ne yazık kimse farkında değil
[::K.İ.L.İ.T::]kimbilir kaç mesaj vardır bu forumda bilmiyorum ve yazmayım,bu adama cevap vermiyim dedim ama YETTİ ARTIK!!! thriller sen git pop dinle ama burda başkalarının müzik zevkine b*k atma....millete sataşırsan ve ''medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar'' tabirine gayet uygun bir ülke olan abd'yi EN YÜKSEK KÜLTÜRE SAHİP ÜLKE olarak nitelendirirsen böyle tepkiler olman çok normal....ayrıca sen rock ve metali anlayamamışsın bu da çok yazık!!!