SEVİYENE İNEMEM!
[::K.İ.L.İ.T::]evet günümüzde yabancı müzik = sanat çünkü artık türkiyede bu işi doğru dürüst yapan yok , eskiden türk halk müziği , rock , pop gayet iyi bir şekilde icra edilmişken şu anda sadece tüketmeye ve para kazandırmaya dayalı sizin gibi enayiler çıkıp bu adamları savunuyor , adamlar sizin paranızla klip çekiyor heey , o tvde seyredip türlü ahlaksızlığı kliplerinde gösteren adamların destekçisi sizsiniz ne seviyesinden bahsediyorsun sen? , buraya müzik bilgisi olmayan adam yazmasın diyorum daha ilk açıldığından beri ama hala yazıyorsunuz hala , sonra bi de " illa müzik bilgimizmi olması lazım eleştirmek için , futbolu eleştirenler çokmu iyi futbol oynuyor " felan gibi abidik gubidik futbolu müzikle aynı statüye koyabilen arkadaşlarda onlarıda içten tebrik ediyorum , işte müzik bilgisi olmayan adam bu foruma mesaj atarsa madara olur defalarca o yüzden ademciğim sende biliyorsan bilgini gösterde oturalım tartışalım , kafadan girme konuya yok eğer bilmiyorsan otur susta adam sansınlar...