bence Serpent_King zırvalıyor ve de ne yazık kimse farkında değil
[::K.İ.L.İ.T::]yemişim ademin milliyetçiliğini atatürkçülüğünü seviyesini , ulan atatürk görse o rezaleti bilemiyorum adamcağız ne yapardı bilemiyorum , yok yabancı müziği türk müziğinin önüne koymamda bilmemne , işte al sana at gözlüğü , pop yapan adamlar ne yapıyor sanıyorsun a benim safım , demogoji yapmasın kimse heleki popun etiğini tartışacaksanız hiç tartışmayın , çünkü tartışılıp savunulacak bi yanı yok...