[::K.İ.L.İ.T::]hoşçakal deme zamanı gelmedi mi?madem saçma bi forum olduğunu düşünüyorsunuz birşey yazmayın kardeşim...
ayrıca cümlelerinizi dikkatli kullanın herkes sizin gerçek yüzünüzü görüyor.bizim böyle yapmamıza gerk yok...biz yeterince içten yazıyoruz.