Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzikten anlamayan ÖZENTİ ROCKCILARIN DİĞER MÜZİK TARZLARINA YAPTIKLARI SAYGISIZLIKLAR _2_

  • jubei • 17 Ekim 2004 23:54 • #441819
    [::K.İ.L.İ.T::]"ne bir bilgisayar efekti ,ne bir yenilik hiç biri yok."
    thriller ı kutluyorum gerçekten..serdar ortaç dallamasına yetenekli diyen insandan böyle salak bi laf beklenirdi zaten.

    "EMİNİM SİZDE STÜDYODA KENDİ ALTYAPILARINIZI KENDİNİZ HAZIRLIYOSUNUZDUR...(gitar ,davul ,klavye) hepsi bu kadar işte..GİR STÜDYOYA ÇAL BİTSİN GİTSİN" işte thriller in üstün zekasına yakışan bi laf daha..evet bravo thriller..yani ne diyeyim sana bilemiyorum ki.ulan birazcık müzik bilgin olsun gel adam gibi tartışalım şurda.futbol yorumcuları çok mu iyi futbol oynuyor demişsin ama onlar futbolu biliyor en azından.senin gibi bi konuda yorum yaparken g.tünden uydurmuyo.al işte hakaret ediyorum hatta küfür ediyorum.var mı bi itirazın? ben sana rock süper, en mükemmeli, perfecto demiyorum ama birazcık beynini kullanarak yorum yap..dangalak olduğunu anladım da bu kadar düşürme kendini.git 2 kitap oku en azından müzik hakkında bazı temel şeyleri bil ondan sonra gel burda aslanlar gibi pop müziği savun ama bana gerekçe olarak tarkan ı gösterme.daha güçlü bi nedenin olsun elinde.durup durup tarkan deme sinirlerimi oynatma.ben sana git müzik hakkında herşeyi yala yut demiyorum.zaten öyle bişey istesen de yapamazsın beynin buna izin vermez.hadi canım benim.bugün git yarın gel.
Bu konunun tüm mesajları